Citaat:
echt super je mag hier ook wel ff langs komen!!! Wat gebruik jij om die kleine krasje weg te krijgfen?
hahahaha, ik doe dit ook regelmatig voor anderen (tegen vergoeding

) Maar niet op locatie helaas. Is ook niet goed mogelijk met alle apparatuur en dergelijke
Betreffende de krasjes, allereerst moet je ervan uitgaan dat niet iedere kras er zomaar uitgaat. Gelukkig heeft ford een erg fijne lak voor het polijsten en is er dus best wel wat mogelijk.
Krasjes die in de blanke lak zitten (zoals op de foto) kunnen er uitgehaald worden door te polijsten. Ik gebruik hier zelf of de meguiars reeks voor (m84 of m85) of een product van poorboys, deze zijn er in de ssr reeks. Ik gebruik deze op een roterend polijstapparaat, ook heb je hier weer verschillende pads voor nodig. (hardheid en dergelijke)
Het is dus eigenlijk niet meteen te zeggen welk product je nodig hebt. Tevens heb je ook weer lichter polijstspul nodig om de hologrammen die je maakt met het grote apparaat, met een kleine excenter eruit te halen.
Dus zoals je ziet, het is niet zo 1 2 3 eruit te halen als je de juiste materialen nog niet hebt. Als je toch zelf een goede poging wilt wagen zou ik je het volgende product willen aanraden:
Het kost wat spierkracht, maar hier zijn vaak ook leuke resultaten mee te behalen.
Mocht je nog wat willen weten mag je me altijd even pmen, ben hier bijna wekelijks mee bezig dus heb redelijk wat ervaring ermee